Ο ουκρανικός στρατός ανακοίνωσε ότι ένας διοικητής μονάδας τέθηκε σε διαθεσιμότητα λόγω έρευνας για κακοποίηση στρατιωτών, μετά από δημοσίευμα των μέσων ενημέρωσης που διαπίστωσε φερόμενους θανάτους μη στρατιωτικών στα στρατόπεδα…
Διοικητής ουκρανικής μονάδας σε διαθεσιμότητα καθώς ερευνάται για ύποπτους θανάτους και κακοποίηση στρατιωτών – Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ