Εγκαινιάστηκε την Τετάρτη από τον υπουργό Δικαιοσύνης η νέα αίθουσα στο Εφετείο της Αθήνας.
Ο Γιώργος Φλωρίδης, παρουσία του υφυπουργού Ιωάννη Μπούγα, του γενικού γραμματέα του υπουργείου Πέλοπα Λάσκου, της…
Εφετείο Αθήνας: Εγκαινιάστηκε από Γ. Φλωρίδη η νέα αίθουσα – Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ