Με ισχυρές πιέσεις άνοιξε το Χρηματιστήριο στη Νέα Υόρκη, λόγω του sell off στον τεχνολογικό κλάδο, ο οποίος έχει ξεκινήσει από την προηγούμενη συνεδρίαση και ενισχύθηκε κατά τη διάρκεια της…
Στο «κόκκινο» η Wall Street λόγω τεχνολογίας – Τριγμοί στον Nasdaq – Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ