Search
Close this search box.

*Members only area

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - WORKSHOPS

Στο «κόκκινο» η Wall Street λόγω τεχνολογίας – Τριγμοί στον Nasdaq

Μοιράσου το

Με ισχυρές πιέσεις άνοιξε το Χρηματιστήριο στη Νέα Υόρκη, λόγω του sell off στον τεχνολογικό κλάδο, ο οποίος έχει ξεκινήσει από την προηγούμενη συνεδρίαση και ενισχύθηκε κατά τη διάρκεια της…

Στο «κόκκινο» η Wall Street λόγω τεχνολογίας – Τριγμοί στον NasdaqΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Διαβάστε περισσότερα