Δεν θα έπρεπε να υπάρχουν «δύο μέτρα και δύο σταθμά» σε ό,τι αφορά τους βαλλιστικούς πυραύλους της Τεχεράνης σύμφωνα με τη θέση που πήρε ο πρωθυπουργός του Πακιστάν Σεχμπάζ Σαρίφ.…
Το Ιράν έχει δικαίωμα να κατέχει βαλλιστικά όπλα, λέει ο πρωθυπουργός του Πακιστάν – Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ